Rower lody koncert

Rano wyjąłem rower i pojechałem. Byłem nad Maltą, później na Cytadeli. Tam zatrzymałem się w Umberto na lodach i Coli i zrobiłem dużą część projektu z R (język programowania) na studia. Język ten na szczęście jest bardzo prosty i chociaż trochę czasu zajmie przyzwyczajenie się do niego (jest inny) to łatwo i szybko się w nim pisze, prawie jak w Pythonie.

Po powrocie do domu prysznic i nad Maltę na koncert. Na koncert poszedłem, a nawet przez znaczny odcinek drogi pobiegłem :). Info o tym co to był za koncert tutaj: https://www.facebook.com/events/567193693423042/
My (Jordan) na koncercie informowaliśmy o ŚDM, rozdawaliśmy ulotki itp. Koncert był całkiem fajny, ale myślę, że na niektórych innych koncertach się lepiej bawiłem.

.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Self driving car

The app that helps with safe driving (CreateML test)