Niedziela - MdM

Byliśmy Jordanem w dekanacie gostyńskim, czyli w dekanacie za który ja od strony Jordanu jestem odpowiedzialny. Ja byłem z Martą w Sanktuarium Świętogórskim. Jest tam duży kościół, chyba największy w jakim miałem przyjemność przemawiać. Zostaliśmy bardzo miło przyjęci i mogliśmy opowiedzieć ludziom na mszy o ŚDM. Dostaliśmy też kawę, ciasta i obiad tak duży, że nie dałem rady zjeść. W trakcie przerwy międzymszalnej mieliśmy się uczyć, ale nic z tego nie wyszło :) W tym sanktuarium jest bardzo fajny ksiądz odpowiedzialny za młodzież

W trakcie czekania na mszę mogliśmy trochę posłuchać prób do jakiegoś koncertu, który później tego dnia się tam odbywał
Dołączam filmik, który Marta nagrała i wrzuciła na Insta na tym wyjeździe

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Self driving car

The app that helps with safe driving (CreateML test)