Na Przystanku Jezus dzień 2

49 Słowo Pańskie rozszerzało się po całym kraju. Dz 13
Poniedziałek, Przystanek Jezus dzień 2.
Kolejny dzień się zaczął. W nocy było zimno i spać nie można było długo, bo od rana jutrznia, śniadanko, sprawy organizacyjne i skrutacja. Może podam przykłady cytatów Pisma Świętego ze skrutacji:

6 I rzekłem: Ach, Panie Boże, przecież nie umiem mówić, bo jestem młodzieńcem! 
7 Pan zaś odpowiedział mi: 
Nie mów: "Jestem młodzieńcem", 
gdyż pójdziesz, do kogokolwiek cię poślę, 
i będziesz mówił, cokolwiek tobie polecę. 
8 
Nie lękaj się ich, bo jestem z tobą, by cię chronić - wyrocznia Pana. Jer 1


49 Słowo Pańskie rozszerzało się po całym kraju. Dz 13

Niech będzie błogosławiony Bóg i Ojciec Pana naszego Jezusa Chrystusa. On w swoim wielkim miłosierdziu przez powstanie z martwych Jezusa Chrystusa na nowo zrodził nas do żywej nadziei: 4do dziedzictwa niezniszczalnego i niepokalanego, i niewiędnącego, które jest zachowane dla was w niebie






Rekolekcje prowadzi biskup Ryś i można je odsłuchać na stronie PJ http://www.przystanekjezus.pl


Ciąg dalszy bloga na video
https://youtu.be/fgAVifAKkgY



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Self driving car

The app that helps with safe driving (CreateML test)