Wszyscy zobaczcie, jak nasz Pan jest dobry.

Środa, Przystanek Jezus dzień 4.
J 8, 12 A oto znów przemówił do nich Jezus tymi słowami: Ja jestem światłością świata. Kto idzie za Mną, nie będzie chodził w ciemności, lecz będzie miał światło życia

Po rozpoczęciu dnia eucharystią i umyciu garnka wyruszyłem na pole Woodstockowe.  Szliśmy w trzy osoby. Między innymi spotkaliśmy jakiegoś Niemca, z którym dłużej rozmawialiśmy. Z jakimiś chłopakami graliśmy w nogę piłką plarzową. Po 17 zostałem poproszony o opowiedzenie o moim wyjeździe do Madrytu na Światowe Dni Młodzierzy. Miałem mówić 3-4 minuty, a mówiłem chyba 2-3, ale myślę, że dobrze to wyszło. Mówiłem o tym, jak było na samym wyjeździe i o tym, co teraz robimy w związku z przygotowaniami do Światowych Dni Młodzierzy w Krakowie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Self driving car

The app that helps with safe driving (CreateML test)